zondag 26 augustus 2012

Mijn eerste filmpje

(Judith. de mama van Jalieke, vertelt even in het kort)

Vorige week was ik een filmpje aan het maken in mijn hobbykamer.
Mijn dochter van 5 jaar zat naast me en bekeek zich dit eens heel erg goed.
Toen het klaar was zei mijn man tegen haar: zeg jij zou dit eigenlijk ook
eens moeten doen voor de kinderen.
Nou daar had hij iets gezegd!
Mijn dochter vloog uit haar stoel, richtte de camera op haarzelf ,
oefende eerst even en zei toen: ja mama zet hem maar aan...
Ik moest achter haar gaan zitten en vooral NIETS zeggen.
Nou ik kan jullie vertellen, ik heb zitten genieten!
 
******************* 

Hallo allemaal. Ik heb vandaag mijn eerste filmpje gemaakt.
Het gaat over mijn cuttlekids die ik heb gekregen.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden.
Veel plezier!!


 
 
 
Groetjes Jalieke (5 jaar)
 
p.s. ik heb dit helemaal zelf bedacht en ingesproken.
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten